Verbindt mensen en ideeën

Professioneel Telefoneren

Kennisplein
  • dinsdag 4 juni van 18.15 uur tot 21.15
  • dinsdag 18 juni van 18.15 uur tot 21.15
MJD Leonard Springerlaan 3 te Groningen
22 mei 2019
Vrijwilligers en participatiemedewerkers in de gemeente Groningen
www.devries-adviesentraining.com

Als telefonist ben je het visitekaartje van een organisatie. Het is dus heel belangrijk dat de telefoon professioneel en correct wordt beantwoord. In deze training leer je hoe je dit kan doen  Je leert hoe je vriendelijk en klantgericht kan telefoneren. Heel geschikt voor vrijwilligers / participatiebaan medewerkers die regelmatig telefoontjes aannemen tijdens het vrijwilligerswerk.

 

 

De training wordt gegeven door Richard de Vries. Hij heeft de afgelopen 29 jaren gekeken in de keukens van verschillende bedrijven, ziekenhuizen, overheden en organisaties. Hij heeft hierbij geleerd hoe belangrijk de eerste indruk kan zijn van een organisatie. Hoe je de telefoon aanneemt kan de beller een positieve of soms negatieve indruk geven.

Meld je aan voor deze cursus









[recaptcha]