Workshop Marketing voor culturele verenigingen/organisaties
di. 28 mei 2024 | 19.30 tot 22.00 |
Over de Workshop
In één avond krijg je handvatten voor het bereiken van (nieuw) publiek en leer je jouw gezelschap of evenement op een aantrekkelijke manier te presenteren. Wanneer je met alle goede moed aan de publiciteit van jouw vereniging of evenement begonnen bent, kan die moed je even snel in de schoenen zakken. Want hoe pak je dat aan? Hoe krijg je aandacht van de media? Hoe zet je jouw vereniging of evenement goed in de markt? Wie wil je bereiken? Heb je ook deze vragen? Dan is de workshop ‘Marketing voor culturele organisaties’ iets voor jou. In één avond krijg je handvatten voor het bereiken van (nieuw) publiek en leer je jouw gezelschap of evenement op een aantrekkelijke manier te presenteren. Je gaat meteen aan de slag met het opstellen van een pr-plan. Je leert van elkaar en wisselt ervaringen en tips uit. De workshop is bedoeld voor iedereen die zich inzet om de organisatie of een evenement voor het voetlicht te brengen. De workshop wordt gegeven door een docent met ervaring in de cultuurmarketing en communicatie. Deelname is gratis.
Extra informatie
Inhoud workshop -Valkuilen pr -Doelgroep/doelstellingen -Pr-plan -Beeldtaal/teksten (promotietekst/persbericht) -Welke middelen zet je in (o.a. social media) -Planning
Over de trainer
Marije Schrage, docent Marketing
Website: www.kultuurloket.nl